Prezes Take-Two twierdzi, że wydawane gry AAA powinny być bliskie perfekcji

Prezes Take-Two Interactive Strauss Zelnick, który w ostatnim czasie zasłynął szeregiem kontrowersyjnych opinii, tym razem wypowiedział się na temat zbyt szybkiego wydawania gier.

Podczas spotkania z inwestorami jeden z analityków poruszył temat dyskusji, jaka w ostatnim czasie pojawiła się w branży na temat pośpiesznej produkcji gier AAA, oraz stwierdził, że ich wydawanie zaczęło przypominać wyścig. Rozmówca nawiązał także do „dzieła konkurencyjnego studia, które nie sprostało narzuconym przez siebie wymaganiom”, czyli prawdopodobnie do Cyberpunka 2077 autorstwa CD Projekt RED. Zelnick odniósł się w następujący sposób:

Moim zdaniem jeśli jesteś w stanie stworzyć coś idealnego, to zawsze lepiej z tym poczekać. Wszystkie nasze studia dążą do perfekcji. Nie zawsze to się udaje, czasem porażki są bolesne. Jednak to jest nasz główny cel. […] Zgadzam się z tym, co powiedziałeś, dlatego to wspaniałe, że Rockstar Games wciąż tworzy dodatkową zawartość zarówno do GTA Online, jak i Red Dead Online. Wiem, że jeżeli coś od nich dostajemy, to znaczy, iż włożyli w projekt dużo pracy i jest on na najwyższym możliwym poziomie. Nie oznacza to, iż kompletnie nie znamy dat premiery, ale wiemy, że z każdym produktem będziemy czekać tak długo, aż będzie bliski perfekcji.

Szef Take-Two nie jest pierwszą osobą ze środowiska gamedevu, która wypowiada się na temat wielkich firm wydających swoje gry w złym stanie technicznym. Kilka dni temu, w bardziej żołnierskich słowach, kontrowersje wokół Cyberpunka 2077 skomentował prezes Moon Studios, Thomas Mahler.

Źródło:
"Ness" - GRY-OnLine


Klemens
2021-02-10 08:16:21